Sagas Sagor

Stickning Bakning Läsning

Sjukdom och brev på posten

Kategori: Stickning

Min nyårshelg har varit härlig och trevlig. Men den har även färgats av lite sjukdom. 
Jag lyckades dra på mig eventuellt influensa på lördagen innan nyår. Jag hoppades innerligt att det skulle försvinna tills nyårsafton och bättre blev det, men inte helt bra. 
 
Nu mår jag mycket bättre men hostar väldigt mycket och har lite ont i halsen, kroppen, huvudet. Ja lite överallt. Tyvärr har jag inte haft någon ork att sticka heller så just nu är jag faktiskt projektlös! 
 
Men mitt i all feber så fick jag hem mitt garn jag har beställt! Lyckan var total! Igår fick jag tid att hämta ut det. Jag beställde DROPS Karisma till en kofta jag ska sticka och även lite DROPS Fabel till två par sockor! Färgerna är så underbara och jag blir lycklig bara jag ser dem! 
 
 
 
Kram Saga 
Kommentera inlägget här: