Sagas Sagor

Stickning Bakning Läsning

Projektbilder, ÄNTLIGEN!

Kategori: Stickning

Idag har jag tagit mina första projektbilder på hela 4 stycken stickningsprojekt! 
Vädret var så fantastiskt vackert med sol och nyfallen snö! Då tänkte jag idag händer det!! Sedan var det lite svårt att genomföra då jag vill ta bilden på den person som ska använda det, och i detta fall var det både mamma och pappa och jag. Då ska jag alltså övertala mamma och pappa att duscha, klä sig lite fint och gå ut och ta foton. En lördagmorgon. Men! Jag lyckades med detta och jag är otroligt nöjd. Jag tycker det blev väldigt fina bilder på oss alla, ljuset var så vackert. Så lyckliig över att jag faktiskt tog tag i det. Det är vinterplagg som jag ville ta kort på och jag ville ha lite vinterkänsla på fotona så idag var perfekt med snö och sol och trodde inte jag skulle få någon mer chans förns i höst igen. Jag är som sagt otroligt nöjd, kanske inte den mest fantasifulla platsen som t.ex. i skogen eller något lummigt men jag är så nöjd att jag gjorde det! Tyckte bilderna blev otroligt fina för att vara mina första projektbilder!
 
Jag tog kort på en mössa och sjal jag stickat till mig själv, en halsduk till pappa som blev klar igår och en halsduk mamma stickat till sig själv. För fler bilder kan ni titta på ravelry där jag heter sagisbagis
Här är några bilder från idag! 
 
 
 
 
Kram Saga

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: