Sagas Sagor

Stickning Bakning Läsning

Nya Sagas sagor

Kategori: övrigt

Eftersom jag älskar namnet på bloggen ville jag inte någon annan skulle ta det så jag valde att behålla bloggen även fast jag inte bloggade.  
Sedan vill jag inte radera alla gamla inlägg dels för att det kan vara kul att se tillbaka på och dels för att jag la ner mycket tid på recensionerna. 
 
Min nya vision för bloggen är att jag fortfarande kommer blogga om det jag tycker är kul. Alltså kommer det vara bokrecensioner, stickning och bakning, Det kan det bli hackigt i hur ofta bloggen uppdateras men jag vet att antagligen ingen föturom jag kommer läsa detta och blogga gör jag för att jag tycker det är så himla kul att blogga när jag har något vettigt att skriva om och även kunna se tillbaka på inläggen. Det blir som en dagbok.  
 
Har såklart läst en del böcker, bakat och stickat sedan jag slutade blogga men de kommer jag inte skriva om. 
Sedan kanske andra inlägg kommer smyga sig in men det vet jag inte ännu. 
 
En uppdatering om mig; 
Jag heter fortfarande Saga, men är numer 18 år gammal och går i trean på gymnasiet. Jag gillar fortfarande att läsa, sticka och baka.  
 
Kram Saga
 


--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gamla bloggen börjar här! 
 
 
Kommentera inlägget här: