Sagas Sagor

Stickning Bakning Läsning

we'll always have summer...

Kategori: Bokrecensioner

jo men igår kväll låg jag till 1 på natten och läste ut boken!! Blev jäkla spänande där på slutet och jag kände mig inte alls trött!! :S hahha me här kommer då en recension som inte är försenad eller så ;)
We'll Always Have Summer av Jenny Han
" "om ändå sommaren kunde vara för evigt"
Hela hennes liv har Belly varit kär i familjen Fisher. Susannah var som en andra mor för henne, Conrad var hennes första kärlek, och Jeremiah hennes första riktiga pojkvän. Nu, efter två år, går Jeremiah ner på knä och erbjuder henne det hon alltid velat... att bli Belly Fisher.
När Jeremiah och Belly åker tillbaka till Cousins Beach för att planera deras bröllop, kommer Conrad hem och berättar att han gjort ett mistag när han krossade hennes hjärta. Nu måste Belly konfrontera sina känslor för Jeremiah och Conrad och inse en sanning hon kanske alltid vetat: hon måste krossa en av deras hjärtan."
Nu har jag läst ut den sista delen i "Summer trilogy"! Den mest händelsefulla boken som fick mig att känna mig som på bilden. Absolut inte förutsägbar någonstans enligt mig eftersom medans sidorna minskade blev bara problemen större. Samma sak här: det hände väldigt mycket i slutet av boken och det var ett ganska adrupt slut! Men man fick ändå ett avslut på de tre böckerna med blickar in i framtiden. Jag läste även denna på engelska och engelskan var lätt och det var stora bokstäver så den var lättläst! Mycket kärleksproblem. Man satt hela tiden och undra vem hon skulle välja och tiden rann bara iväg utan att man fick veta något föräns i slutet! alltså siste 30 sidorna kanske! Men det är definitivt en trilogi värd att läsa och jag tror den gör sig bäst på stranden med lukten av hav i närheten! Känner mig glad att ha fått ingång läsningen nu under sommaren och nu har jag massor av böcker som väntar mig!!! 4/5
 
Kram Saga
Kommentera inlägget här: